امروز : 22 آبان 1403
معاونت بهداشت
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
واحد روابط عمومی
  • 4 عضو
  • بیشتر...

     

    معرفی روابط عمومی

    امروزه در سازمان‌ها، شناخت، درک متقابل و ارتباطات به منظور دستیابی به اهداف، به عنوان یک اصل اساسی مدیریت پذیرفته شده است. این نوع ارتباط که از آن به روابط عمومی یاد می شود یکی از مهمترین عوامل موثر در سرنوشت هر سازمان و گروه محسوب می شود. در دنیای امروز روابط عمومی ها به عنوان عناصر قوی در ارزیابی و تقویت برنامه ها و پیشبرد اهداف سازمان ها تلقی می شوند.

    عمد‌ه ترین هدف سازمانی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان، ارتقاء امور بهداشتی و فرهنگ سازی در زمینه امور بهداشتی منطقه تحت پوشش دانشگاه است. معاونت بهداشت دانشگاه برای رسیدن به این هدف، نیاز به ابزارها و ساز وکارهای لازم دارد. یکی از این ساز وکارها، بخش روابط عمومی معاونت است.

    روابط عمومی به عنوان مهمترین ساز و کار مدیریتی، نقش مهمی در هماهنگ سازی، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی دارد.توجه ویژه به روابط عمومی به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت تقویت تعامل و تفاهم بین سازمان و شهروندان عمل کند، حائز اهمیت است.


  • کارشناس مسئول روابط عمومی
    کارشناسی ادبیات فارسی
    بیشتر
  • کارشناس روابط عمومی
    کارشناس ارشد کامپیوتر- گرایش نرم افزار
    معاونت بهداشتی
    بیشتر
  • متصدی امور دفتری
    دیپلم تعمیرموتور خودرو
    بیشتر

 

معرفی روابط عمومی

امروزه در سازمان‌ها، شناخت، درک متقابل و ارتباطات به منظور دستیابی به اهداف، به عنوان یک اصل اساسی مدیریت پذیرفته شده است. این نوع ارتباط که از آن به روابط عمومی یاد می شود یکی از مهمترین عوامل موثر در سرنوشت هر سازمان و گروه محسوب می شود. در دنیای امروز روابط عمومی ها به عنوان عناصر قوی در ارزیابی و تقویت برنامه ها و پیشبرد اهداف سازمان ها تلقی می شوند.

عمد‌ه ترین هدف سازمانی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان، ارتقاء امور بهداشتی و فرهنگ سازی در زمینه امور بهداشتی منطقه تحت پوشش دانشگاه است. معاونت بهداشت دانشگاه برای رسیدن به این هدف، نیاز به ابزارها و ساز وکارهای لازم دارد. یکی از این ساز وکارها، بخش روابط عمومی معاونت است.

روابط عمومی به عنوان مهمترین ساز و کار مدیریتی، نقش مهمی در هماهنگ سازی، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی دارد.توجه ویژه به روابط عمومی به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت تقویت تعامل و تفاهم بین سازمان و شهروندان عمل کند، حائز اهمیت است.