شرح وظایف
x
- نظارت بر حسن انجام امور واحدهاي تحت سرپرستي
- سازماندهي فعاليتهاي مربوط و تقسيم كار و تعيين وظايف و حدود مسئوليت و اختيارات واحدهاي تحت سرپرستي
- انجام مكاتبات اداري
- پاسخگويي شفاهي و تلفني در جهت رفع ابهامات اداري و توجيه قانوني همكاران
- ساماندهي و برنامه ريزي در جهت تامين نيروي انساني واحدها
- بازنگري تشكيلات سازماني معاونت
- تشكيل جلسات داخلي به منظور انجام بهتر امور و ايجاد هماهنگي درون بخشي
- تهیه و تنظیم لیست اضافه کار کارکنان و هماهنگی جهت اختصاص اضافه کار تشویقی و مبتنی بر عملکرد به واحدهاب
- تهيه آمار و گزارشات مربوط به عملكرد واحدهای تحت سرپرستی و ارائه به مقام ما فوق
- انجام تحقیقات لازم در زمینه راهکارهای مناسب جهت استفاده بهینه از منابع انسانی و افزایش بازده نیروها
- تهیه بانک اطلاعاتی پرسنل و مدیران
- بررسی و اعلام نیاز به نیروی طرحی در حوزه معاونت بهداشتی ( پزشک، دندانپزشک ، کارشناس بهداشت عمومی، کاردان یا کارشناس بهداشت حرفه ای، کاردان یا کارشناس بهداشت محیط ، کاردان مبارزه با بیماری ها ، کاردان مامایی)
- اعلام نظر جهت انتقال ، جابجایی موقت و دائم نیرو ها ، مرخصی طولانی مدت
- بررسی درخواست های پرسنل (در خصوص مجوز ادامه تحصیل_ اعمال مدرک تحصیلی – تغییر عنوان پست سازمانی و ...) و طرح در کمیته مربوطه
- برآورد نیاز و تعیین اولویت های نیروی انسانی در نیروی مرکز بهداشت و شبکه با توجه به تعداد ترخیص ، جذب سال های قبل ، تعداد پست های موجود هر مرکز و سهمیه تعیین شده از وزارت متبوع
- انجام هماهنگی های مختلف با واحد های ستادی و مراکز جهت جابجایی و انتقال نیروها
- پیگیری جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز از طریق استخدام ، عقد قرارداد، ...
- توجیه و راهنمایی نیرو های جدیدالورود در خصوص محل خدمت و نحوه ارائه خدمت
- نظارت بر حسن اجرای عادلانه توزیع نیرو در بین واحدهای تابعه
- تشکیل جلسات کمیته نقل و ا نتقالات و پیگیری مشکلات جابجایی نیروها در اسرع وقت
- اعلام نظر در مورد تغییر شغل نیروها با توجه به توان و تخصص آنها
- انجام مطالعات لازم در مواردی از قبیل تشکیلات و روشها ، آموزش ، مهندسی مشاغل و تهیه پیشنهادات لازم
- تهیه شرح وظایف پست های سازمانی با همکاری واحد های ذیربط
- تایید پیش نویس احکام کارگزینی، ماموریت روزانه، مرخصی ها و .... با اطلاع مقام مافوق و با رعایت قوانین و مقررات مربوط
- انجام امور مربوط به تعاون ، بیمه و رفاه کارمندان
- برنا مه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف کارگزینی
- اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام برنامه های مورد نظر
- شرکت در کمیسیون ها وجلسات مختلف
- اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری
- مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
- انجام سایر وظایف و امور مربوطه حسب دستور مقام مافوق
شرح وظایف
x
- بررسی حضور و غیاب پرسنل شرکتی و بررسی غیبت، تاخیر ، تعجیل یا کسر کار
- تنظیم لیست انجام کار پرسنل شرکتی
- تنظیم لیست بازخرید سنوات، مانده مرخصی، پاداش پایان سال و .. پرسنل شرکتی
- اعلام تاریخ شروع به کار، پایان کار و معرفی پرسنل شرکتی به هسته گزینش دانشگاه
- انجام سایر امور مربوطه حسب دستور مقام مافوق
شرح وظایف
x
- صدور احكام پرسنلي تغییر حقوق ومزایا، ارتقا طبقه ،رتبه، احتساب سنوات و ....
- بررسي پرونده پرسنل از نظر ارتقاء طبقه ورتبه واحتساب سنوات، اعمال مدرك تحصيلي ، احتساب سوابق
- انجام امور مربوط به تمديد قرارداد استخدام پيماني
- تنظیم لیست حق فنی کارشناسان بهداشت محیط، حرفه ای تغذیه
- انجام امور مربوط به تبدیل وضع کارکنان پیمانی به رسمی آزمایشی وآزمایشی به رسمی قطعی
- انجام امور مربوط به بازنشستگی کارکنان ،تنظیم فرم بازنشستگی کارکنان دارای شرایط بازنشستگی مشاغل سخت وزیان آور
- تنظیم صورت جلسات جاریزی پست های سازمانی با هماهنگی مدیریت توسعه سازمان وتحول اداری دانشگاه
- تنظیم لیست مربوط به آمار پرسنلی
- انجام مکاتبات اداری مربوط به شروع به کار وپایان کار پرسنل وتغییر صندوق بازنشستگی
شرح وظایف
x
- تنظيم ليست گواهي انجام كار، بن غير نقدي، حق لباس، مهد کودک و .... کارکنان رسمی،پیمانی،قراردادی
- بررسی حضور غیاب پرسنل ،تهیه گزارش غیبت ، تاخیر وتعجیل و ... کارکنان
- صدور مانده مرخصي سالانه
- برگزاري دوره هاي آموزشي جهت افزايش سطح معلومات پرسنل در زمينه قوانين و مقررات استخدامي، ضوابط تمديد قرارداد، نحوه کار با سامانه تردد و....
- بررسی در خواست های مربوط به استعلاجی کارکنان و مطابقت با گواهی پزشک معالج وثبت در سامانه
- ثبت وانتقال اثر انگشت کارکنان جدید الورود یا جابه جا شده بین مراکزوواحدهای تابعه مطابق با ابلاغ صادره وتنظیم چارت سازمانی پرسنل جدید الورود ،تعریف مقام مسئول و...
- پاسخگویی تلفنی وحضوری به ارباب رجوع جهت رفع مشکلات مربوط به سامانه تردد
شرح وظایف
x
- تنظيم ليست گواهي انجام كار، بن غير نقدي، حق لباس، مهد کودک و .... کارکنان رسمی،پیمانی،قراردادی
- بررسی حضور غیاب پرسنل ،تهیه گزارش غیبت ، تاخیر وتعجیل و ... کارکنان
- صدور مانده مرخصي سالانه
- برگزاري دوره هاي آموزشي جهت افزايش سطح معلومات پرسنل در زمينه قوانين و مقررات استخدامي، ضوابط تمديد قرارداد، نحوه کار با سامانه تردد و....
- بررسی در خواست های مربوط به استعلاجی کارکنان و مطابقت با گواهی پزشک معالج وثبت در سامانه
- ثبت وانتقال اثر انگشت کارکنان جدید الورود یا جابه جا شده بین مراکزوواحدهای تابعه مطابق با ابلاغ صادره وتنظیم چارت سازمانی پرسنل جدید الورود ،تعریف مقام مسئول و...
- پاسخگویی تلفنی وحضوری به ارباب رجوع جهت رفع مشکلات مربوط به سامانه تردد
شرح وظایف
x
- بررسی پرونده پرسنلی کارکنان جهت تعیین تاریخ ارتقا طبقه ورتبه ایشان و انجام امور مربوطه از ثبت نام در سامانه مهندسی مشاغل تا ارجاع به کارشناس مسئول مهندسی مشاغل جهت طرح در کمیته مربوطه
- پیگیری امور مربوط به ارزیابی عملکرد سالیانه پرسنل از ثبت نام در سامانه تا تایید نهایی
- مطالعه دستورالعمل های جدید ارزیابی عملکرد واطلاع رسانی وآموزش به کارکنان
- بررسی اعتراضات کارکنان نسبت به نمره ارزشیابی وطرح در کمیته مربوطه و پیگیری تا حصول نتیجه
شرح وظایف
x
- بررسی پرونده پرسنلی کارکنان جهت تعیین تاریخ ارتقا طبقه ورتبه ایشان و انجام امور مربوطه از ثبت نام در سامانه مهندسی مشاغل تا ارجاع به کارشناس مسئول مهندسی مشاغل جهت طرح در کمیته مربوطه
- پیگیری امور مربوط به ارزیابی عملکرد سالیانه پرسنل از ثبت نام در سامانه تا تایید نهایی
- مطالعه دستورالعمل های جدید ارزیابی عملکرد واطلاع رسانی وآموزش به کارکنان
- بررسی اعتراضات کارکنان نسبت به نمره ارزشیابی وطرح در کمیته مربوطه و پیگیری تا حصول نتیجه
شرح وظایف
x
- تايپ كليه نامه ها و مكاتبات اداري
- صدور گواهي جهت معرفي پرسنل به موسسات آموزشي ، رفاهي و غيره
- تنظیم درخواستهای پرسنل( تهیه کارتابل ، درخواست کالا و خدمات، ...) و ارجاع به مسئول مربوطه
- پیگیری امور مربوط به تسویه حساب کارکنان خروجی
- پیگیری جهت صدور ابلاغ کارکنان مطابق پیشنهاد مسئول مربوطه یا مصوبات کمیته هاش
شرح وظایف
x
- تشکیل وتهیه پرونده های پرسنلی برای کلیه پرسنل جدید الورود
- انجام امور مربوط به بایگانی پرونده های پرسنلی رسمی –پیمانی- قرار دادی -طرحی –شرکتی
- بایگانی نامه ها ومکاتبات اداری
- برگ شمار پرونده کارکنان بازنشسته-خروجی وانتقالی و ارسال به واحد مربوطه
- تهیه زونکن بایگانی محرمانه و یایگانی مکاتبات مربوطه
شرح وظایف
x
- کنترل و نظارت بر کارکرد نیروهای خدماتی معاونت بهداشت و مرکز بهداشت شهرستان
- تقسیم کار وتعیین محل خدمت پرسنل خدمات تحت پوشش
- نظارت بر کارکرد نیروهای واحد تاسیسات
- پیگیری مشکلات تاسیساتی مراکز تحت پوشش
- کنترل و نظارت برکارکرد رانندگان اداری
- نظارت برنحوه استفاده از اتومبیل های تحت کنترل واحد نقلیه
- نظارت مستقیم برنگهداری وسائل نقلیه و درخواست ها و تعمیرات خودروها
- نظارت بر انجام امور بیمه خودروها و تصادفات نقلیه تحت پوشش