امروز : 11 شهریور 1403
معاونت بهداشت
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
محبوبه عبداللهی
مسئول امور اداری
کارشناسی ارشد مدیریت دولتی

شرح وظایف مسئول امور اداری
  1. نظارت بر حسن انجام امور واحدهاي تحت سرپرستي
  2. سازماندهي فعاليتهاي مربوط و تقسيم كار و تعيين وظايف و حدود مسئوليت و اختيارات واحدهاي تحت سرپرستي
  3. انجام مكاتبات اداري
  4. پاسخگويي شفاهي و تلفني در جهت رفع ابهامات اداري و توجيه قانوني همكاران
  5. ساماندهي و برنامه ريزي در جهت تامين نيروي انساني واحدها
  6. بازنگري تشكيلات سازماني معاونت
  7. تشكيل جلسات داخلي به منظور انجام بهتر امور و ايجاد هماهنگي درون بخشي
  8. تهیه و تنظیم لیست اضافه کار کارکنان و هماهنگی جهت اختصاص اضافه کار تشویقی و مبتنی بر عملکرد به واحدهاب
  9. تهيه آمار و گزارشات مربوط به عملكرد واحدهای تحت سرپرستی و ارائه به مقام ما فوق
  10. انجام تحقیقات لازم در زمینه راهکارهای مناسب جهت استفاده بهینه از منابع انسانی و افزایش بازده نیروها
  11. تهیه بانک اطلاعاتی پرسنل و مدیران
  12. بررسی و اعلام نیاز به نیروی طرحی در حوزه معاونت بهداشتی ( پزشک، دندانپزشک ، کارشناس بهداشت عمومی، کاردان یا کارشناس بهداشت حرفه ای، کاردان یا کارشناس بهداشت محیط ، کاردان مبارزه با بیماری ها ، کاردان مامایی)
  13. اعلام نظر جهت انتقال ، جابجایی موقت و دائم نیرو ها ، مرخصی طولانی مدت
  14. بررسی درخواست های پرسنل (در خصوص مجوز ادامه تحصیل_ اعمال مدرک تحصیلی – تغییر عنوان پست سازمانی و ...) و طرح در کمیته مربوطه
  15. برآورد نیاز و تعیین اولویت های نیروی انسانی در نیروی مرکز بهداشت و شبکه با توجه به تعداد ترخیص ، جذب سال های قبل ، تعداد پست های موجود هر مرکز و سهمیه تعیین شده از وزارت متبوع
  16. انجام هماهنگی های مختلف با واحد های ستادی و مراکز جهت جابجایی و انتقال نیروها
  17. پیگیری  جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز از طریق استخدام ، عقد قرارداد، ...
  18. توجیه و راهنمایی نیرو های جدیدالورود در خصوص محل خدمت و نحوه ارائه خدمت
  19. نظارت بر حسن اجرای عادلانه توزیع نیرو در بین واحدهای تابعه
  20. تشکیل جلسات کمیته نقل و ا نتقالات و پیگیری مشکلات جابجایی نیروها در اسرع وقت
  21. اعلام نظر در مورد تغییر شغل نیروها با توجه به توان و تخصص آنها
  22. انجام مطالعات لازم در مواردی از قبیل تشکیلات و روشها ، آموزش ، مهندسی مشاغل و تهیه پیشنهادات لازم
  23. تهیه شرح وظایف پست های سازمانی با همکاری واحد های ذیربط
  24. تایید پیش نویس احکام کارگزینی، ماموریت روزانه، مرخصی ها و .... با اطلاع مقام مافوق و با رعایت قوانین و مقررات مربوط
  25. انجام امور مربوط به تعاون ، بیمه و رفاه کارمندان
  26. برنا مه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف کارگزینی
  27. اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام برنامه های مورد نظر
  28. شرکت در کمیسیون ها وجلسات مختلف
  29. اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری
  30. مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
  31. انجام سایر وظایف و امور مربوطه حسب دستور مقام مافوق