شرح وظایف
x
- پیگیری و اطلاع رسانی تغییرات و بروزرسانی های سامانه سیب
- ایجاد، حذف و اصلاح نقش برای کاربران سامانه سیب
- آموزش کاربران سامانه سیب
- پیگیری، راهنمایی و پاسخگویی به اشکالات سامانه سیب
- پایش و بازدید از نحوه کار کاربران سامانه سیب
- همکاری و پاسخگویی به راهبران سامانه سیب
- مکاتبه با مرکز مدیریت شبکه و مراکز بهداشت شهرستانها در خصوص سامانه سیب
- تدوین واجرای برنامه نظارت وپایش گروههای /واحدهای فنی معاونت بهداشتی از مراکز بهداشت شهرستان های تحت
- پوشش
- پیگیری درجهت تدوین وبروزرسانی چک لیست نظارت واحدهای فنی ازمراکز بهداشت شهرستان های تحت پوشش
- تجمیع وساماندهی پسخوراند نظارت های انجام شده واحدهای فنی از شهرستان های تحت پوشش وارسال پسخو اندهای مذکور به شهرستان های مربوطه.
- پیگیری پسخوراندهای ارسال شده به شهرستان ها درخصوص رفع نواقص ومشکلات مشاهده شده درنظارت ها ودریافت
- جوابیه پسخوراندها از شهرستان ها.
- پیگیری درجهت استخراج شاخص های بهداشتی توسط گروهها/واحدهای فنی معاونت بهداشتی وبرنامه ریزی درجهت
- ارتقاء شاخص های فوق
- رنکینگ مراکز بهداشت شهرستان های تحت پوشش براساس عملکرد آنها طبق نظارت واحدهای فنی معاونت بهداشتی
- وبرنامه ریزی جهت اخذ تعهد نامه درجهت ارتقائ عملکرد از شهرستان هایی که عملکرد آنها مطلوب نبوده است.
- برنامه ریزی ومدیریت نظارت وپایش شهرستان های تحت پوشش از واحدهای محیطی ازطریق کارشناس پایش وارزشیابی شهرستان ها.
- رسیدگی به درخواست ها و شکایات مردمی
شرح وظایف
x
- ساختمان و فضاهای فیزیکی
- مدیریت بررسی و برآورد نیاز واحدها در زمینه بهبود استانداردفضای فیزیکی شامل: نیاز سنجی- احداث پروژه ها- توسعه-تعمیر و نگهداری فضاهای فیزیکی
- جمع آوری و تجزیه و تحلیل آمارهای مربوطه
- تشکیل کمیته فضای فیزیکی و پیگیری مصوبات
- مدیریت بررسی و برآورد نیاز واحدها در زمینه بهبود استاندارد تجهیزات شامل: خرید- توزیع- نگهداری و استفاده- خروج تجهیزات از چرخه استفاده و...
- جمع آوری و تجزیه و تحلیل آمارهای مربوطه)اقلام تجهیزات،وضعیت واحدها از نظر تجهیزات،بودجه های
- مورد نیاز و صرف شده و...(
- تشکیل کمیته تجهیزات و پیگیری مصوبات
- مدیریت در نظارت بر تهیه زیرساخت های مورد نیاز جهت اجرای برنامه
- هماهنگی با کارشناسان مربوطه از سایر ارگان ها و تشکیل جلسات جهت اجرای برنامه
- ارسال دستورالعمل های اجرایی به پرسنل سطح یک
- تدوین برنامه عملیاتی سالانه واحد و نظارت بر تدوین برنامه عملیاتی واحد های امور دارویی مراکز تابعه
- مدیریت بررسی و برآورد نیاز، نحوه نگهداشت، تأمین و توزیع دارو
- کنترل کیفی و تاریخ انقضای داروهای موجود در انبار و مراکز
- بررسی میانگین قیمت و اقلام تجویزی در هر نسخه به صورت سه ماهانه و ارسال فیدبک به پزشکان شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت
- مشارکت و همکاری در اجرای طرحهای بهداشتی و هنگام بحران به منظور تامین به موقع دارو های مورد نیاز براساس پروتکل های پیشنهادی
- تشکیل کمیته های دارویی و جلسات کارشناسی و تنظیم صورتجلسات و پیگیری مصوبات
- همکاری با گروههای سلامت جمعیت و خانواده –سلامت مدارس و جوانان- پیشگیری و مبارزه با بیماریها و بهبود تغذیه در زمینه دارو و مکمل
- تشکیل کمیته دارویی و پیگیری مصوبات
- ارسال آمار فصلی مدیریت بهورزی به مرکز گسترش وزارتخانه
- همکاری با مرکز آموزش بهورزی در تهیه برنامه عملیاتی
- هماهنگی، مکاتبه و پیگیری جهت جذب بهورزان در آستانه بازنشستگی
شرح وظایف
x
- پیگیری اخذ اعتبار از اداره کل بیمه و توزیع متناسب اعتبارات بیمه روستایی بین شهرستان ها و واحدهای اجرایی
- پیگیری در خصوص اعتبارات تحول شهری و توزیع متناسب بین شهرستان ها
- نظارت ، کنترل وپیگیری لازم درخصوص وصول اعتبارات از مبادی ذیربط
- جمع بندی اعتبارات بیمه سلامت مربوط به تفاهم نامه بیمه
- درخواست افزایش سقف اعتبارات مصوب اختصاصی در صورت نیاز
- پیگیری های لازم درخصوص اخذ مبالغ ریالی تعدیلات برنامه بیمه روستایی
- هماهنگی و برنامه ریزی در راستای کاهش تعدیلات برنامه بیمه روستایی
- تهیه و تنظیم لیست حق الزحمه وکارانه
- جمع آوری آمارخیرین از شهرستان ها و ارسال به اداره سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه
- پیگیری درخصوص ثبت شناسه اموال برای تجهیزات اهدایی
- پیگیری در خصوص صدور و نصب پلاک خیرین جهت تجهیزات اهدایی
- پایش واحدهای تحت پوشش
شرح وظایف
x
- اعلام نیاز و پيگيري جذب پزشك (دوره ای و اعزام مستقیم) از وزارت متبوع و ستاد مرکزی دانشگاه جهت اشتغال در برنامه پزشك خانواده مراکز مجری
- اعلام نیاز و پیگیری جذب نیرو در قالب قرارداد پزشک خانواده
- ارسال دستورالعمل، تفاهم نامه و موارد ابلاغی وزارت به واحدهای تحت پوشش
- پیگیری انعقاد قرارداد با تیم سلامت
- هماهنگي آموزش بدو خدمت پزشکان جدیدالورود
- انجام پایش از واحدهای تحت پوشش، جمع بندی مشکلات جهت رفع آنها
- تنظیم و ارسال پسخوراتد پایش بیمه روستائی به اداره بیمه سلامت
- ارسال آمار عملکرد تایمکس و اسکن پرداختی تیم سلامت به صورت ماهیانه به اداره بیمه سلامت
- پیگیری ماهیانه پرداخت عملکرد تیم سلامت
- هماهنگی و تنظیم برنامه کشیک پرسنل مراکز مجری در تعطیلات نوروزی
- اعلام تعداد مراجعه کنندگان به مراکز مجری در تعطیلات نوروزی به تفکیک
- هماهنگي تشكيل جلسات كميته اجرائي برنامه بيمه روستائي در سطح شهرستان و دانشگاه
- تنظیم مکاتبات مرتبط با امورات محوله در داخل و خارج سازمان