امروز : 11 تیر 1403
معاونت بهداشت
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1400/07/28 - 09:54
  • 29
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZWq1

آموزش مهارت‌ های ارتباطی توسط کارشناسان سلامت روان انجام شد

ایجاد ارتباط با دیگران و درک موقعیت و دیدگاه آن‌ها یکی از مهارت‌ های ارتباطی مهم در حوزه‌ی روابط کاری است به همین منظور دوره ای در جهت افزایش بهره وری در محیط کاری اجرا شد.


ایجاد ارتباط با دیگران و درک موقعیت و دیدگاه آن‌ها یکی از مهارت‌ های ارتباطی مهم در حوزه‌ی روابط کاری است به همین منظور دوره ای در جهت افزایش بهره وری در محیط کاری اجرا شد.



 در این جلسه کارشناس سلامت روان بیان کردند: ارتباط شامل دو بخش کلامی و غیرکلامی است. شناختن اجزای غیر کلامی ارتباط (حرکات دست، صورت و ....)  و به کار بردن موثر آن نقش بسزایی در برقرای ارتباط مؤثر دارد.



ایشان در ادامه یادآور شدند: برقراری تماس چسمی، شفافیت در گفتار، تغییر در تن و آهنگ صدا، صحبت با مکث های کوتاه، به منظور فراهم کردن فرصت برای اظهار نظر شنونده و .... از مهمترین تکنیک های مهارت برقراری ارتباط مؤثر است.



در پایان شرکت کنندگان با ایفای نقش به تمرین مهارت ارتباط برقرای ارتباط موثر پرداختند.



 




ایجاد ارتباط با دیگران و درک موقعیت و دیدگاه آن‌ها یکی از مهارت‌ های ارتباطی مهم در حوزه‌ی روابط کاری است به همین منظور دوره ای در جهت افزایش بهره وری در محیط کاری اجرا شد.



 در این جلسه کارشناس سلامت روان بیان کردند: ارتباط شامل دو بخش کلامی و غیرکلامی است. شناختن اجزای غیر کلامی ارتباط (حرکات دست، صورت و ....)  و به کار بردن موثر آن نقش بسزایی در برقرای ارتباط مؤثر دارد.



ایشان در ادامه یادآور شدند: برقراری تماس جسمی ، شفافیت در گفتار، تغییر در تن و آهنگ صدا، صحبت با مکث های کوتاه، به منظور فراهم کردن فرصت برای اظهار نظر شنونده و .... از مهمترین تکنیک های مهارت برقراری ارتباط مؤثر میباشند.



در پایان شرکت کنندگان با ایفای نقش به تمرین مهارت ارتباط برقرای ارتباط موثر پرداختند.





ایجاد ارتباط با دیگران و درک موقعیت و دیدگاه آن‌ها یکی از مهارت‌ های ارتباطی مهم در حوزه‌ی روابط کاری است به همین منظور دوره ای در جهت افزایش بهره وری در محیط کاری اجرا شد.



 در این جلسه کارشناس سلامت روان بیان کردند: ارتباط شامل دو بخش کلامی و غیرکلامی است. شناختن اجزای غیر کلامی ارتباط (حرکات دست، صورت و ....)  و به کار بردن موثر آن نقش بسزایی در برقرای ارتباط مؤثر دارد.



ایشان در ادامه یادآور شدند: برقراری تماس جسمی ، شفافیت در گفتار، تغییر در تن و آهنگ صدا، صحبت با مکث های کوتاه، به منظور فراهم کردن فرصت برای اظهار نظر شنونده و .... از مهمترین تکنیک های مهارت برقراری ارتباط مؤثر میباشند.



در پایان شرکت کنندگان با ایفای نقش به تمرین مهارت ارتباط برقرای ارتباط موثر پرداختند.





ایجاد ارتباط با دیگران و درک موقعیت و دیدگاه آن‌ها یکی از مهارت‌ های ارتباطی مهم در حوزه‌ی روابط کاری است به همین منظور دوره ای در جهت افزایش بهره وری در محیط کاری اجرا شد.



 در این جلسه کارشناس سلامت روان بیان کردند: ارتباط شامل دو بخش کلامی و غیرکلامی است. شناختن اجزای غیر کلامی ارتباط (حرکات دست، صورت و ....)  و به کار بردن موثر آن نقش بسزایی در برقرای ارتباط مؤثر دارد.



ایشان در ادامه یادآور شدند: برقراری تماس جسمی ، شفافیت در گفتار، تغییر در تن و آهنگ صدا، صحبت با مکث های کوتاه، به منظور فراهم کردن فرصت برای اظهار نظر شنونده و .... از مهمترین تکنیک های مهارت برقراری ارتباط مؤثر میباشند.



در پایان شرکت کنندگان با ایفای نقش به تمرین مهارت ارتباط برقرای ارتباط موثر پرداختند.



  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 42690
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم