امروز : 11 تیر 1403
معاونت بهداشت
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1401/10/12 - 13:37
  • 41
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Z8w1

شهادت مظلومانه سردار دلها تسلیت باد

سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، سردار دلها بر همه آزادگان عالم تسلیت باد.


شهادت در راه خدا پاداش کسانی است که عاشقانه در راه تظلم‌خواهی قدم نهادند.



پهلوان، قهرمان، مرد میدان شایسته کسی است که با تمام وجود خود برای اعتلای جایگاه انسانیت و همچنین دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) و ایران اسلامی ایستاد و در میدان ماند.



سردار دل‌ها در جایگاه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و دفاعی تمام‌قد «مرد میدان» بود، مردی برای جذب همه آحاد جامعه با تفکر و سلایق مختلف، فارغ از چپ و راست بودن، باحجاب و بی‌حجاب بودن فرزندان ایران اسلامی را فرزندان، برادران و خواهران خود میدانست.



آسمان شکافته شد و سرداری از سرداران آزادی‌خواه را طلب کرد. کسی به لقاءالله پیوست که الگوی مبارزان زاهد و سرمشق مجاهدان راه دین، آزادی، ملت‌ها و اعجوبه جنگ‌های منظم و نامنظم بود.



شهادت حاج قاسم درسی برای همه ما بود، درسی که به ما می گوید دشمن چقدر نسبت به ما کینه و نفرت دارد و این کینه چقدر عمیق است که حاضر شد حاج قاسم را اینگونه به شهادت برساند.



همه ما باید از این اتفاق درس جهاد، شجاعت، عشق و ایثار را بیاموزیم و با همان ها به جنگ دشمن برویم در غیر اینصورت این دشمن به زودی به مرزهای ما وارد خواهد شد و آن موقع دیگر هیچ چیز نمی تواند جلوی او را بگیرد. دشمن دین ندارد، دشمن ایمانی ندارد و وقتی که دستش به ارزش های ما برسد، آنها را به نابودی خواهد کشاند! پس هر کدام از ما باید یک حاج قاسم شویم و با قدرت و شجاعت در برابر دشمنان مان ایستادگی کنیم تا بالاخره بینی آنها را به خاک بمالیم.



اکنون سه سال است که از شهادت قاسم سلیمانی می گذرد، اما از آن موقع هزاران حاج قاسم متولد شده اند و هزاران حاج قاسم دیگر هم باید متولد شوند تا دشمن بداند که رقیبش به این آسانی کوتاه نمی آید و تقاص خون شهیدانش را خواهد گرفت.



سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران بامداد جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸) در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد هدف حمله پهپاد قرار گرفت و به شهادت رسید. در این حمله یکی از فرماندهان گروه شبه‌نظامی حشد الشعبی، ابو مهدی مهندس، نیز شهید شد.


  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 42986
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم