امروز : 11 تیر 1403
معاونت بهداشت
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1402/10/19 - 14:55
  • 100
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z2GQ

دهمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه برگزار شد

دهمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت در سالجاری با هدف اجرایی سازی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با حضور رییس دانشگاه، دبیر قرارگاه جوانی جمعیت و سایر اعضا روز شنبه مورخ 1402/10/16 در سالن شهدای ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، رئیس دانشگاه  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بحران جمعیت، موزش و فرهنگ سازی را از مسیر های  مهم جهت افزایش جمعیت در چارچوب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دانست.

دکتر کورش ساکی  با تاکید بر استمرار و تداوم برگزاری جلسات و تشکیل کمیته های تخصصی، خواستار اولویت بندی اقدامات برای اجرا به ویژه اقداماتی همچون پیشگیری از سقط غیر قانونی و نظارت بیشتر بر این امر شد.

معاون بهداشت و دبیر قرارگاه جوانی جمعیت مهمترین اقدام جهت پیشبرد برنامه را تعامل و همکاری همه کمیته های تخصصی و پیگیری مستمر مصوبات اجرا نشده دانست.

دکتر مهدی دلاوری  با اشاره به لزوم تقدیر از پرسنلی که نسبت به افزایش میزان باروری کلی توجه ویژه ای  دارند، بر نظارت بر ماده 56 و 58 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت توسط کمیته رصد و پایش و کمیته های تخصصی غذا و دارو و درمان تاکید کرد.

لازم به ذکر است که این جلسه با بحث و تبادل نظر در خصوص شاخص های ابلاغی وزارت بهداشت برای هر کمیته تخصصی به تفکیک و بررسی مصوبات نهمین جلسه قرارگاه وبیان نقطه نظرات اعضاء به کار خود پایان داد.

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 125573

تصاویر

دهمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه برگزار شد دهمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه برگزار شد دهمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه برگزار شد دهمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه برگزار شد دهمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه برگزار شد دهمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه برگزار شد
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید