امروز : 10 تیر 1403
معاونت بهداشت
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1402/11/10 - 15:05
  • 89
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /ZWNQ

کارشناس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان ثامن الحجج بازدید کرد

رییس گروه سلامت خانواده معاونت بهداشت از بازدید کارشناس شیر مادر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان ثامن الحجج شهرستان آران و بیدگل در روز شنبه 1402/11/7 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، دکتر زهرا نخی اظهار داشت: این بازدید به منظور ارزیابی بیمارستان ثامن الحجج و با هدف بررسی وضعیت برنامه ترویج تغذیه با شیرمادر و اجرای سیاستهای دهگانه در این بیمارستان و دریافت لوح دوستدار کودک انجام شد.

وی با اشاره به نشست  مشترک کارشناس وزارت متبوع با رئیس و مدیر بیمارستان و کارشناسان برنامه ترویج تغذیه با شیر مادر معاونت بهداشت، شبکه آران و بیدگل و بیمارستان در خصوص اقدامات انجام شده در بیمارستان ثامن الحجج در زمینه سیاست های ده گانه دوستدار کودک، افزود: از بخش های زایمان، پس از زایمان، اطاق عمل، نوزادان، اطفال، کلینیک بارداری، کلاس آمادگی برای زایمان و داروخانه بازدید و با مادران و کارکنان این بخش ها در خصوص اقدامات دهگانه بیمارستان های دوستدار کودک و چگونگی اجرای آن مصاحبه به عمل آمد.

در پایان نیز گزارش بازدید انجام شده و مشکلات و چالش های موجود، توسط کارشناس شیر مادر وزارت بهداشت در حضور ریاست بیمارستان و کارشناسان مرتبط ارائه گردید.

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 125967
کلمات کلیدی

تصاویر

کارشناس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان ثامن الحجج بازدید کرد کارشناس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان ثامن الحجج بازدید کرد کارشناس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان ثامن الحجج بازدید کرد کارشناس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان ثامن الحجج بازدید کرد
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید