امروز : 11 تیر 1403
معاونت بهداشت
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1400/09/14 - 11:49
  • 21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZBr1

پیام معاونت بهداشت دانشگاه به مناسبت گرامیداشت و فرا رسیدن روز جهانی داوطلب(5دسامبر) 14آذر منتشر شد

دکتر مهدی دلاوری معاون بهداشت دانشگاه، ضمن تبریک 14 آذر روز جهانی داوطلب، به تمام داوطلبان و سفیران سلامت خانوار، داوطلبین سلامت را افرادی دانستند که همچون حلقه محکمی ارتباط مسؤولین بهداشت را با سطوح محیطی جامعه برقرار کرده و برای حفظ سلامت خود و خانوارهای تحت پوشش همواره در تلاش اند . به گفته ایشان رابطین سلامت پیشتازانی هستند که داوطلبانه در راه تامین و ارتقای سلامت جامعه قدم گذاشته اند .


دکتر مهدی دلاوری معاون بهداشت دانشگاه، ضمن تبریک 14 آذر روز جهانی داوطلب، به تمام داوطلبان و سفیران سلامت خانوار، داوطلبین سلامت را افرادی دانستند که همچون حلقه محکمی ارتباط مسؤولین بهداشت را با سطوح محیطی جامعه برقرار کرده و برای حفظ سلامت خود و خانوارهای تحت پوشش همواره در تلاش اند . به گفته ایشان رابطین سلامت پیشتازانی هستند که داوطلبانه در راه تامین و ارتقای سلامت جامعه قدم گذاشته اند.



عضو هیأت علمی دانشگاه در ادامه گفت: در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در سه دهه گذشته تلاش شده است با اجرای برنامه های جامع و متنوع جامعه محور از ظرفیت های سازمانها و مشارکت مردم برای ارتقای سلامت جامعه استفاده شود که از سال 1369 برنامه رابطین بهداشت در ایران به اجرا در آمده است.



دکتر دلاوری تحقق اهداف برنامه داوطلبان سلامت را در گرو مشارکت مردم در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری ها و استفاده از همکاری آنان در ارائه مراقبتهای اولیه بهداشتی دانستند و اضافه کردند؛ بدیهی است دستیابی به توسعه اجتماعی پایدار نیازمند همیاری تک تک افراد جامعه است.



معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان، ضمن تشکر و قدردانی از داوطلبین سلامت به دلیل مشارکت ایشان در ارتقای سلامت جامعه، نقش کلیدی آنان را در سیر پاندمی کووید 19 جهت تسریع روند گذر از این بیماری بسیار ارزنده دانستند و 14 آذر را که با شعار امسال "مشارکت همه جانبه جامعه"، کلید طلایی در کنترل همه گیری بیماری کووید- ١٩  است فرصتی برای قدردانی از تلاش ارزشمند داوطلبین دانستند.






  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 42728
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم