امروز : 31 تیر 1403
معاونت بهداشت
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1400/02/08 - 10:15
  • 33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZGo1

پیام تبریک ﺩﮐﺘﺮ مهدی دلاوری رئیس مرکز بهداشت و معاون بهداشت دانشگاه

ﭘﯿﺎﻡ ﺩﮐﺘﺮ مهدی دلاوری رئیس مرکز بهداشت و معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان ﺑﻪ ﻣﻨﺎﺳﺒﺖ ﺭﻭﺯ ﺟﻬﺎﻧﯽ ایمنی و بهداشت حرفه ای ﺳﺎﻝ 1400 بدین شرح صادر شده است.


ﭘﯿﺎﻡ ﺩﮐﺘﺮ مهدی دلاوری رئیس مرکز بهداشت و معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان ﺑﻪ ﻣﻨﺎﺳﺒﺖ ﺭﻭﺯ ﺟﻬﺎﻧﯽ ایمنی و بهداشت حرفه ای ﺳﺎﻝ 1400 بدین شرح صادر شده است.



دکتر مهدی دلاوری با اشاره به شعار روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای توسط سازمان بین الملی کار (ILO) {پیش بینی ،آمادگی و پاسخگویی به بحرانها"هم اکنون روی افزایش تاب آوری نظام ایمنی و بهداشت حرفه ای سرمایه گذاری کنیم"} گفتند: با  شروع بحران پاندمی کووید-19 ، این ویروس شرایط کاری و روابط بین کارگر و محیط کار  را  تحت تاثیر قرار داد تا جائی که بیشتر مشاغل به طور کلی دستخوش تغییراتی همچون دورکاری یا کار در منزل گردید. علاوه بر این فرصت های شغلی بسیاری نیز در این دوران پاندمی فراهم آمد(کسب و کارهای اینترنتی) اما از طرفی خطرات و ریسک های ایمنی و سلامت شغلی زیادی هم ایجاد شد که از آن جمله می توان به ریسک های روانشناختی و ایجاد خشونت در محیط کار اشاره نمود.



اینجانب ضمن تبریک روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای به کلیه استادان و کارشناسان بهداشت حرفه ای دانشگاه، دانشجویان، بازرسان کار،  مسؤولین ایمنی و بهداشت حرفه‌ای کارخانجات، شرکت‌های دولتی و خصوصی، بهورزان و نیز تمامی تلاشگران و خدمتگزاران عرصه بهداشت ابراز امیدواری مینمایم که با تلاش‌های همه‌جانبه دست‌اندرکاران و رعایت استانداردهای بهداشت حرفه ای و ایمنی بتوان گامهای مؤثری در ارتقاء بهداشت حرفه ای و سطح سلامت آحاد جامعه به خصوص شاغلین این عرصه  برداشت.



انتهای پیام/

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 42562
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم