امروز : 11 تیر 1403
معاونت بهداشت
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1402/07/26 - 16:13
  • 63
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZxSB
به مناسبت هفته ملی پوکی استخوان:

نشست هماهنگی و برنامه ریزی کارشناسان فنی ومسئولین دانشگاهی برگزار شد

به مناسبت پیش رو بودن روز جهانی پوکی استخوان (20‌ اکتبر مصادف با 28 مهرماه) و هفته ملی کمپین پوکی استخوان (29مهر تا 6 آبان ماه) نشست برنامه ریزی و هماهنگی کارشناسان فنی و مسئولین معاونت بهداشت، مرکز بهداشت و شبکه بهداشت و درمان آران وبیدگل روز چهارشنبه مورخ 1402/7/26 در سالن رعیت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، معاون فنی این معاونت ضمن گرامیداشت هفته پوکی استخوان، اهمیت این بیماری و میزان شیوع و بروز آن در جهان را بیش از 200 میلیون نفر عنوان کرد.

دکتر مرتضی پنجه شاهی با تاکید بر ضرورت پیشگیری از این بیماری خاموش (بدون نشانه وعلایم)، اظهار داشت: در کشور از هر دو زن یک نفر و از هر 4 مرد یک نفر  به بیماری پوکی استخوان مبتلا هستند. رئیس گروه بیماریهای غیرواگیر معاونت بهداشت دانشگاه و مرکز بهداشت شهرستان کاشان نیز ضمن تحلیل آمار های موجود کشوری و دانشگاهی در مورد این بیماری ، تشریح عملکرد دانشگاهی در سال های اخیر و حدود انتظارات از کلیه واحدهای مرتبط در این برنامه را در سطح دانشگاهی خواستار شد.

 سید مهرداد جزایری در حین تبادل نظرات و تعامل با کلیه نمایندگان حاضر به حائز اهمیت بودن برنامه ریزی و هماهنگی کلیه واحدها ی دانشگاهی و عملکرد تیمی اشاره تاکید نمود.

 این گزارش حاکیست: کارشناسان ومدعوین حاضر در جلسه، پیشنهادات و خلاقیت های قابل اجرا در این هفته بر پایه اشتراک در گسترش آموزش های بنیادی و نشر در کلیه ادارات، سازمان ها، مدارس، کارگاه ها و کارخانجات و کل سطح شهرستان کاشان و آران بیدگل ارائه نمودند .

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 108845

تصاویر

نشست هماهنگی و برنامه ریزی  کارشناسان فنی ومسئولین دانشگاهی برگزار شد نشست هماهنگی و برنامه ریزی  کارشناسان فنی ومسئولین دانشگاهی برگزار شد
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید