امروز : 11 تیر 1403
معاونت بهداشت
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1402/06/14 - 12:44
  • 60
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /Zd7z

سومین جلسه کمیته ارتقاء شاخص باروری کلی-آسیب شناسی و ارائه راهکارها برگزار گردید

سومین جلسه کمیته ارتقاء شاخص باروری کلی–آسیب شناسی و ارائه راهکارها در روز چهارشنبه مورخ 14/6/1402 در سالن زنده یاد رعیت با حضور کارشناسان مسئول واحد های سلامت جمعیت و خانواده و جوانی جمعیت دو شهرستان و همچنین تعدادی از اعضای کمیته تخصصی معاونت بهداشت ذیل قرارگاه جوانی جمعیت و همچنین واحدهای سلامت خانواده و گسترش شبکه برگزار گردید .

سومین جلسه کمیته ارتقاء شاخص باروری کلی–آسیب شناسی و ارائه راهکارها در روز چهارشنبه مورخ 14/6/1402 در سالن زنده یاد رعیت با حضور کارشناسان مسئول واحد های سلامت جمعیت و خانواده  و جوانی جمعیت دو شهرستان و همچنین تعدادی از اعضای کمیته تخصصی معاونت بهداشت ذیل قرارگاه جوانی جمعیت و همچنین واحدهای سلامت خانواده و گسترش شبکه برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه در این جلسه کارشناس جوانی جمعیت معاونت بهداشت به ضرورت آسیب شناسی دقیق کاهش نرخ باروری در مراکز خدمات جامع سلامت با اولویت بالا و همچنین مشارکت اعضاء  در اجرا و پیشبرد برنامه های جوانی جمعیت محول شده به حوزه بهداشت تاکیدنمود .

این گزارش حاکیست پس از تشریح برنامه زمانبندی بازدید از پایان شهریور ماه سالجاری و چک لیست رصد و پایش و راهکارهای کمک کننده به تغییر و بهبود شرایط فعلی؛ در خصوص چگونگی استخراج شاخص های مرتبط از سامانه سیب ارائه و بحث و تبادل نظر گردید.

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 103354
کلمات کلیدی
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید