امروز : 10 تیر 1403
معاونت بهداشت
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1403/02/23 - 15:46
  • 54
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /ZS9R
ویژه کارورزان بهورزی برگزار شد:

سمینار اشتراک گذاری تجارب بهورزان پیشکسوت و موفق در عرصه سلامت اجتماعی برگزار شد

سمیناریک روزه دانشجویی اشتراک گذاری تجارب بهورزان پیشکسوت و موفق در عرصه سلامت اجتماعی با حضور بهورزان خلاق و نمونه کشوری، مدیر، مربیان بهورزی و دانشجویان روز شنبه 1403/2/22 در مرکز آموزش بهورزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، زهره رجبی مدیر مرکز ضمن اشاره به اهداف برگزاری این سمینار، بر اهمیت ارتباط بهورزان با سازمانها و ارگانهای مرتبط با سلامت تاکید نمود.

حسین صالحی دبیر شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در خصوص  شرح وظایف این شورا و نحوه ارتباط با آن و هم چنین عوامل اجتماعی موثر برسلامت مطالبی را بیان کرد.

در ادامه  بهورزان  پیشکسوت و فعال به بیان تجربیات خود به صورت کاربردی از نحوه چگونگی جلب مشارکت مردمی و ارتباط با سازمانها و ارگانهای مرتبط در راستای پیشبرد اهداف سلامت در روستا پرداختند.

لازم به ذکر است: در پایان ارایه هر تجربه ، پرسش و پاسخ توسط دانشجویان بهورزی و جمع بندی نتایج تجارب توسط مربیان صورت گرفت.

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 129497

تصاویر

سمینار اشتراک گذاری تجارب بهورزان پیشکسوت و موفق در عرصه سلامت اجتماعی برگزار شد سمینار اشتراک گذاری تجارب بهورزان پیشکسوت و موفق در عرصه سلامت اجتماعی برگزار شد سمینار اشتراک گذاری تجارب بهورزان پیشکسوت و موفق در عرصه سلامت اجتماعی برگزار شد سمینار اشتراک گذاری تجارب بهورزان پیشکسوت و موفق در عرصه سلامت اجتماعی برگزار شد سمینار اشتراک گذاری تجارب بهورزان پیشکسوت و موفق در عرصه سلامت اجتماعی برگزار شد سمینار اشتراک گذاری تجارب بهورزان پیشکسوت و موفق در عرصه سلامت اجتماعی برگزار شد
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت