امروز : 12 تیر 1403
معاونت بهداشت
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1399/12/06 - 10:13
  • 21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZUn1

رئیس مرکز بهداشت و معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان پیامی را صادر کردند

دکتر مهدی دلاوری ضمن گرامی داشت ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و مقام والای پدر در پیامی این مناسبت فرخنده را گرامی داشته و پیامی را صادر کردند.


بسم الله الرحمن الرحیم



حقّ علیٍّ على هذه الامّة کحقّ الوالد على ولده.



حقّ على بر این امّت همچون حقّ پدر است بر فرزندش. پیامبر بزرگ اسلام(صلوات علیه)



 



زان سبب ماه رجب ماه خداست                      که اندر آن میلاد شاه لافتی ست



شد رخش از کعبه ظاهر، عقل گفت:               چون که صد آمد نود هم پیش ماست



 



سیزده رجب سرآغاز طلوع خورشید زندگی بزرگ مردی است که ولادتش در کعبه و شهادتش در مسجد بود. امام علی(ع) آغازگر امامت و مظهر عدالت و خداپرستی و تربیت یافته در مکتب نبوت است که با سلوک و گفتار و رفتار و منش خویش، دلهای تشنه حقیقت را از چشمه لایزال الهی سیراب ساخته است.



ماه رجب، ماه نزول رحمت الهی و ماه اجابت دعاست و ایزد منان با حکمت بی منتهای خود، میلاد فرخنده یاور همیشگی پیامبر گرامی اسلام(ص)، امام علی(ع) را در این ماه عزیز قرار داده تا محبت خود را در این ماه بر عرشیان و فرشیان تمام نماید.



اینجانب سالروز ولادت امیر مؤمنان حضرت علی(ع)، اسوه خردورزان، حامی ستمدیدگان و محرومان و پدر یتیمان و سرچشمه عدالت، حقیقت و امامت که به روز پدر و تجلیل از مقام و منزلت پدران بزرگوار مزین گشته، به پدران بزرگوار شهدای عزیزمان، مردم متدین کاشان و همکاران ارجمندم در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.



امید است با استعانت از خداوند منان، جامعه اسلامی با سرلوحه قرار دادن منش و سیرت زندگانی حضرت علی(ع) و ائمه اطهار(ع) و تحت زعامت مدیریت داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تمام مراحل زندگی به ویژه ارتقا سطح سلامت جامعه و خدمت به مردم شریف ایران موفق و مؤید باشند.



 



دکتر مهدی دلاوری



رئیس مرکز بهداشت



و معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان


  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 42517
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم