امروز : 11 تیر 1403
معاونت بهداشت
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1402/06/13 - 12:56
  • 51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZP6z

در کنگره سلامت اربعین مقاله اعضای شورای HSR معاونت بهداشت ارائه شد

در سومین کنگره بین المللی سلامت در اربعین (۱۱_۱۳مرداد ۱۴۰۲) در سالن رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران دو مقاله اعضای شورای HSR معاونت بهداشت دانشگاه در حوزه سلامت مادران و بهداشت محیط به صورت سخنرانی ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی؛ در سومین کنگره بین المللی سلامت در اربعین (۱۱_۱۳مرداد ۱۴۰۲) در سالن رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران دو مقاله اعضای شورای HSR معاونت بهداشت دانشگاه در حوزه سلامت مادران و بهداشت محیط به صورت سخنرانی ارائه شد.

در کمیته بهداشت مقاله "بررسی چالش ها و مشکلات زنان در پیاده روی اربعین" توسط خانم دکتر زینب حق پرست ارائه و مورد تقدیر داوران قرار گرفت.

در کمیته بهداشت محیط مقاله "مدیریت چالش های بهداشت محیط در مراسم پیاده روی اربعین و ارائه راهکارهای اصلاحی" توسط آقایان مهندس احسان زارعی، مهندس علی اکبر سیدی و دکتر محسن حسامی ارائه شد.

 پس ارزیابی و داوری مجدد مقالات ارائه شده، از بین ۴۰۰ مقاله، پوستر و سخنرانی، مقاله "مدیریت چالش های بهداشت محیط در مراسم پیاده روی اربعین و ارائه راهکارهای اصلاحی" به عنوان یکی از ده مقاله منتخب برگزیده شد و به کنگره عراق ارسال شد که در تاریخ ۳و۴ شهریور ۱۴۰۲، در دور دوم کنگره سلامت در اربعین در کربلا و در جمع استادان دانشگاه های علوم پزشکی ایران، وارث الانبیا و سبطین عراق و استادان دانشگاه علوم پزشکی پاکستان؛ در دانشگاه وارث الانبیا کربلا ارائه شد و مورد بحث و تقدیر قرار گرفت.

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 103331
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید