امروز : 29 تیر 1403
معاونت بهداشت
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1402/06/12 - 11:35
  • 357
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zt6z

خانم زهرا پورحسینی؛ بهورز نمونه کشوری سال 1402

خانم زهرا پورحسینی به عنوان بهورز نمونه کشوری سال 1402 از دانشگاه علوم پزشکی کاشان انتخاب شد.

نقش حیاتی و مهم بهورزان بهداشتی در بهبود و ارتقای دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی اولیه و اساسی جامعه و بسیج فعالیت های جامعه برای سلامتی و بهداشت کاملاً مشخص شده است مراقبت های بهداشت اولیه (PHC) همان طور که در کنفرانس آلما آتا در سال 1978 مشخص شد ، نشان دهنده نقش بهورزان در برآورده کردن نیازهای بهداشتی جامعه بود. واگذاری کارها و مسئولیتها به بهورزان اجتماعی اخیراً بیشتر از نظر منابع انسانی و نیز از نظر جهانی مورد توجه قرار گرفته است تا به آن وسیله کیفیت خدمات بهداشتی درمانی و بکارگیری استراتژیهای کلیدی و مناسب، بالا رود.

زهره رجبی کارشناس مسؤل آموزشگاه بهورزی گفت: زهرا پورحسینی بهورز خانه بهداشت باریکرسف به عنوان بهورز نمونه کشوری سال جاری انتخاب گردید.

وی تصریح کرد: ایشان به عنوان بهورز نمونه کشوری خانه بهداشت باریکرسف در طول سابقه کاری خود در خانه بهداشت بدون حضور بهورز مرد در روستا نه تنها فعالیت های یک بهورز در خانه بهداشت را به طور دقیق انجام می دهند بلکه تمامی فعالیت های بهورزی بیرون از خانه بهداشت از قبیل فعالیت های بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای را هم به طور کامل و بی نقص پیگیری کرده و به نحو احسن انجام می دهند.برای خواندن رزومه ایشان برای لینک زیر کلیک کنید.

خانم زهرا پور حسینی؛ بهورز نمونه کشوری سال 1402

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 103312
کلمات کلیدی
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید