امروز : 10 آبان 1403
کمیته رسانه جوانی جمعیت
  • 9 عضو
  • بیشتر...

    شرح وظایف اختصاصی کمیته رسانه جوانی جمعیت:

    1. ابلاغ دستورالعملها به واحدهای تحت پوشش و نظارت بر اجرای قانون جوانی جمعیت

    2. بررسی وضعیت موجود، تجزیه و تحلیل رسانه ای آن جهت برنامه ریزی تحقق اهداف

    3. رعایت و اجرای شیوه نامه الزامات رسانه ای حوزه خانواده و جوانی جمعیت (راهنمای گام به گام تولید محتوای استاندارد با موضوع خانواده و جوانی جمعیت ابلاغی از معاونت بهداشت)

    4. اطلاع رسانی مزایای بهداشتی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای کارکنان و عموم مردم با استفاده از ظرفیت درون سازمانی (دانشگاه دانشکده) و برون سازمانی (صدا و سیما و....)

    5. بازتاب اقدامات حوزه خانواده و جوانی جمعیت در تارنمای دانشگاه، دانشکده ها و .....

    6. نظارت بر محتوای رسانه ای تولیدی دانشگاه، دانشکده جهت جلوگیری از انتشار محتوای مخالف سیاستهای افزایش جمعیت و فرزندآوری

    7. استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و گروه های مردمی در راستای رسانه و فرهنگ سازی بهداشتی حوزه جمعیت و فرزندآوری

    8. تولید محتوای رسانه ای با هماهنگی اداره جوانی جمعیت ستاد وزارت بهداشت از جمله موشن گرافیک، فیلم، تیزر، بنر و ...... جهت معرفی، تبلیغ و ترویج فرزندآوری و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ارسال به واحدهای تحت پوشش با همکاری تمامی کمیته ها

    9. فضا سازی محیطی در تمامی اماکن وابسته به دانشگاه / دانشکده مانند ستاد دانشگاه دانشکده معاونت ها، ستاد شبکه مرکز، مراکز بهداشتی، پایگاهه و خانه های ،بهداشت بیمارستان ها و مراکز آموزشی درمانگاه پلی کلینیک، داروخانه و ......

    10. استفاده از ظرفیت تولیدات رسانه ای جهت فرهنگ سازی عمومی و فرهنگ سازی در نظام بهداشتی در راستای تحکیم خانواده، اصلاح سبک زندگی، فرزند آوری و ...


  • مدیر روابط عمومی و ریاست کمیته رسانه
    کارشناس پرستاری
  • کارشناس روابط عمومی و دبیر کمیته رسانه
    کارشناسی
  • نماینده امور بانوان و معاونت دانشجویی- عضو کمیته رسانه
    لیسانس علوم تربیتی
  • نماینده معاونت درمان- عضو کمیته رسانه
    فوق لیسانس مددکاری اجتماعی
  • نماینده واحد آموزش سلامت معاونت بهداشت- عضو کمیته رسانه
    کارشناسی مامایی
  • نماینده صدا و سیما- عضو کمیته رسانه

شرح وظایف اختصاصی کمیته رسانه جوانی جمعیت:

1. ابلاغ دستورالعملها به واحدهای تحت پوشش و نظارت بر اجرای قانون جوانی جمعیت

2. بررسی وضعیت موجود، تجزیه و تحلیل رسانه ای آن جهت برنامه ریزی تحقق اهداف

3. رعایت و اجرای شیوه نامه الزامات رسانه ای حوزه خانواده و جوانی جمعیت (راهنمای گام به گام تولید محتوای استاندارد با موضوع خانواده و جوانی جمعیت ابلاغی از معاونت بهداشت)

4. اطلاع رسانی مزایای بهداشتی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای کارکنان و عموم مردم با استفاده از ظرفیت درون سازمانی (دانشگاه دانشکده) و برون سازمانی (صدا و سیما و....)

5. بازتاب اقدامات حوزه خانواده و جوانی جمعیت در تارنمای دانشگاه، دانشکده ها و .....

6. نظارت بر محتوای رسانه ای تولیدی دانشگاه، دانشکده جهت جلوگیری از انتشار محتوای مخالف سیاستهای افزایش جمعیت و فرزندآوری

7. استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و گروه های مردمی در راستای رسانه و فرهنگ سازی بهداشتی حوزه جمعیت و فرزندآوری

8. تولید محتوای رسانه ای با هماهنگی اداره جوانی جمعیت ستاد وزارت بهداشت از جمله موشن گرافیک، فیلم، تیزر، بنر و ...... جهت معرفی، تبلیغ و ترویج فرزندآوری و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ارسال به واحدهای تحت پوشش با همکاری تمامی کمیته ها

9. فضا سازی محیطی در تمامی اماکن وابسته به دانشگاه / دانشکده مانند ستاد دانشگاه دانشکده معاونت ها، ستاد شبکه مرکز، مراکز بهداشتی، پایگاهه و خانه های ،بهداشت بیمارستان ها و مراکز آموزشی درمانگاه پلی کلینیک، داروخانه و ......

10. استفاده از ظرفیت تولیدات رسانه ای جهت فرهنگ سازی عمومی و فرهنگ سازی در نظام بهداشتی در راستای تحکیم خانواده، اصلاح سبک زندگی، فرزند آوری و ...